Coronabeleid

Op dit moment hebben we de 1,5 m regels en mondkapjesplicht kunnen lsolaten en zijn blij dat de competitie en training in 2022 weer is herstart. We blijven als club de landelijke ontwikkelingen volgen en indien weer meer maatregelen nodig zijn om veilig samen te kunnen blijven sporten zullen wij onze leden hierover informeren.  Het virus is nog niet uit de wereld en willen wel alle spelers vragen zich aan de basisadviezen tegen Corona te houden.

Adviezen om verspreiding coronavirus te beperken

Met onderstaande adviezen kunt u besmetting voor uzelf en anderen zo veel mogelijk voorkomen. En kunt u rekening houden met mensen die zich nog zorgen maken om hun gezondheid.

Basisadviezen tegen corona
Basisadviezen tegen corona: handen wassen, hoest en nies in je elleboog, blijf thuis bij klachten en doe een test, zorg voor voldoende frisse lucht en haal een vaccin, booster- of herhaalprik.Zie: Maatregelen en adviezen om verspreiding corona te beperken | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl

Veel speelplezier!